SÚBORY COOKIE na webovej stránke DR. OETKER

Tento web uloží súbory cookies do vášho zariadenia, aby umožnil lepšie fungovanie stránok. Viac informácií tu.

Buďte fit

Skvelý tip na raňajky

Nielen zdravá strava, ale aj pravidelný príjem tekutín a pohyb na čerstvom vzduchu, najlepšie v prírode, prospieva nášmu telu i duši. Znie to jednoducho, ale v každodennom zhone je ťažké dodržiavať aj jednoduché odporúčania.

Ale, aj malá zmena môže veľa znamenať. Skúste nevynechávať raňajky – veď Ovsenú kašu Dr. Oetker máte pripravenú o minútku. Zasýti vás a dodá energiu na každý deň. Prospejete nielen svojmu telu, ale i mysli!

Ak nie ste aktívnym športovcom, môžete si aspoň niekoľkokrát týždenne urobiť čas na prechádzku v okolí domova či pracoviska. Možno objavíte niečo zaujímavé, pretože aj prostredie, ktoré dobre poznáme, sa mení.

A určite sa budete cítiť lepšie – vyskúšajte si to!

1

Tipy na servírovanie

Ovsené kaše Dr. Oetker sú pripravené vo vreckách po jednej porcii. Stačí pridať pol hrnčeka horúcej vody (150 ml) a rýchle raňajky či desiata sú hotové.

Všetky kaše Dr. Oetker môžete servírovať v miskách a pridávať do nich ľubovoľné kombinácie vašich obľúbených surovín.

Tipy na dochutenie:

  • Čerstvé ovocie
  • Med, javorový sirup, sirup z agáve
  • Mletá škorica, muškátový oriešok
  • Kúsky horúcej čokolády
  • Strúhaný kokos
  • Orechy podľa vlastného výberu
  • Chutný džem ľubovoľnej chuti

Príprava kaší je taká jednoduchá, že ju môžete zveriť aj starším deťom, ktoré už dávajú pozor, aby sa neobarili. Rady si pripravia čerstvý olovrant pre sebe i pre svojich kamarátov.

2

Ryžová kaša Chia Natural

Semienka chia sú známe už od čias starých Aztékov a Mayov. Sú bohatým prírodným zdrojom 3 a 6 omega mastných kyselín, sú bohaté na vlákninu, vápnik, vitamíny skupiny B a antioxidanty. Pomáhajú doplniť chýbajúcu energiu a podporujú koncentráciu. Sú tiež skvelým doplnkom pri chudnutí, pretože dodávajú pocit nasýtenia na dlhší čas.

Ryžová kaša Chia Natural Dr. Oetker je bez pridaného cukru a môžete si ju ľubovoľne dochutiť podľa vašich najobľúbenejších surovín.

 

                                                 

3

Tip

  • Celiakia je autonómne ochorenie spôsobené lepkom, čo je bielkovina obsiahnutá v pšenici, žite, jačmeni alebo ovse.
  • Ak človek trpiaci celiakiou konzumuje potraviny obsahujúce lepok, objaví sa reakcia imunitného systému proti bunkám tenkého čreva. Dôsledkom je zápal a poškodenie tenkého čreva (miesto, kde človek vstrebáva z potravy väčšinu živín).
  • Ryža patrí medzi prirodzené bezlepkové potraviny spoločne so zemiakmi, kukuricou, amarantom a výrobkami z neho, sójou, pohánkou a ďalšími.